Menj a tartalomhoz
Kedvezményes 20% -ot örökre minden vásárlásakor elválasztva.RO, a második megrendeléssel kezdve! Ingyenes kézbesítés a 200 Ron feletti megrendelésekhez!
Kedvezményes 20% -ot örökre minden vásárlásakor elválasztva.RO, a második megrendeléssel kezdve! Ingyenes kézbesítés a 200 Ron feletti megrendelésekhez
Έκπτωση 5% για παραγγελίες άνω των 60 Ευρώ! Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 70 Ευρώ

Felhasználási feltételek

Feltételek - Dogdi.ro
A feltételek és feltételek magukban foglalják és figyelembe veszik a következő alkategóriákat:

Adatvédelmi irányelv 
Sütik politika
Fizetési mód
Szállítás és visszatérés
SC Distendi S.R.L. Ez egy román entitást képvisel, amelynek integrált román fővárosa van, a Str. Viorele, nem. 4, Voluntari, Ilfov megyében. A J34/429/27.05.2022 -es számmal regisztrálva van, és az RO46207765 egyedi regisztrációs kóddal rendelkezik.


I. A platform használata
Az Ön által a www.divendi.ro platform használatát a feltételek szabályozzák, és magában foglalja az Ön hozzájárulását, amely a felek közötti megállapodást alkotja. A jelen Általános Szerződési Feltételek be nem tartásának elmulasztása megsértés. Divondi Megtartják a jogot, hogy törvényesen kérjék kompenzációt azoktól, akik megsértették ezeket a rendelkezéseket.

Az ezen a webhelyen elérhető információk ingyenesen vannak megadva. A hozzáférés minden internetes felhasználó számára nyitva áll.

Ii. Szerzői jog
Az anyagokat (fényképeket, szöveget, grafikus elemeket, szkripteket és egyéb adatokat ezen a webhelyen) nem lehet másolni, módosítani, terjeszteni, megjeleníteni, továbbítani vagy tárolni a Divondi előzetes és írásbeli hozzájárulása nélkül. Ezek az ingatlan Divondi és partnerei, és a szerzői jogi jogszabályok védik őket. Az elülső elemek jogosulatlan használatát az alkalmazandó törvényeknek megfelelően szankcionálják.

Iii. A személyes adatok védelme és feldolgozása
3.1. Dogdi.ro Gyűjtsön személyes információkat weboldalairól, kizárólag a tag vagy az ügyfél önkéntes hozzájárulásával, a következő célokra:

érvényesítési, szállítási és kiadások kiadására az azt elhelyezett megrendelésekhez;
a megrendeléshez vagy szerződéshez kapcsolódó, vagy az ügyfél által vásárolt szolgáltatásokhoz vagy termékekhez kapcsolódó bármiféle lemondások vagy problémák megoldása;
biztosítja az ügyfél számára a kínált szolgáltatáshoz való hozzáférést;
informatív közlemények és/vagy időszakos értesítések továbbítása, elektronikus eszközök (e-mail, SMS) és/vagy telefonos kommunikáció felhasználásával;
Kommunikáció az ügyféllel, kifejezett kérésére;
az ügyféllel való interakció az ügyfélkapcsolatok szempontjából;
A számla regisztrálásával minden tag vagy ügyfél megállapodást adott a Divendi.RO -ként, hogy összegyűjtse és kezelje személyes adatait, a GDPR által előírt szabályok szerint és tiszteletben tartva.

Minden tagnak vagy ügyfélnek joga van beszerezni Dogdi.ro, írásbeli kéréssel, aláírt és keltezett, ingyen:

megerősítés, hogy a személyes adatokat a desndi.ro dolgozza fel;
Az esettől függően az adatok korrekciója, frissítése, blokkolása vagy törlése, amelyeket a törvény szerint nem dolgoznak fel, különösen a hiányos vagy pontatlan adatok szerint;
Lehetséges, hogy az illegálisan feldolgozott adatok anonim adataiká történő átalakulás;
A harmadik felek tájékoztatása, amelyre az előző pontok szerint végrehajtott műveletekről szóló adatok közzétették, ha ez nem lehetetlen, vagy nem jár nagy aránytalan erőfeszítéssel a legitim érdeklődésre, amelyet befolyásolhat.

Önkéntes regisztrációval a webhelyen Dogdi.ro vagy a Termékek/Szolgáltatások Divendi.ro hozzáférése (megrendelése), a tag vagy az ügyfél hozzájárul a személyes adatainak feldolgozásához Dogdi.ro Saját számítógépes rendszerében, manuálisan vagy automatikusan, a 3.1. Pontban megadott célokra, a GDPR -szabályozásnak megfelelően a személyes adatok védelmére és feldolgozására vonatkozóan. Ha a tag vagy az ügyfél nem ért egyet ezzel a feldolgozással, akkor joga van, hogy ne használja a webhelyet, és nem szolgáltat személyes adatokat Dogdi.ro.

Bármely tagnak vagy ügyfélnek joga van bármikor ellenállni, indokolt és legitim okok miatt, amelyek a sajátos helyzetével kapcsolatos, a távolságokra hivatkozva. amelyben vannak ellentétes jogi rendelkezések. Az indokolt ellenzék esetén a feldolgozás már nem tartalmazza az érintett adatokat.

Bármely tagnak vagy ügyfélnek joga van bármikor, szabadon és indoklás nélkül ellenállni az írásbeli, keltezett és aláírt kérés elválasztásának átadásával Az üzemeltető, akár harmadik fél, vagy nem szabad közzétenni harmadik feleknek erre a célra.

3.2. Az ügyfélnek joga van ellenállni a személyes adatainak gyűjteményének, és kérheti törlését, ezáltal visszavonva az előző megállapodást a hozzájárulási dokumentummal kapcsolatban, a felek közötti későbbi kötelezettség nélkül, és anélkül, hogy a felek kártérítést kérnének.

3.3. A jogok gyakorlására a művészet szerint. 3.2, az ügyfél vagy a tag bármilyen írásbeli kommunikációval kapcsolatba lép a dogdi.ro -val.

3.4. Ha az ügyfél online fizetést választ, a Visa és a MasterCard kártyákat a bankintézmények adják ki, feltéve, hogy ezek a bankok aktiválták az online fizetés funkcionalitását.

3.5. A dogdi.ro nem kéri, és nem tárolja az ügyfélkártyával vagy bankkártyával kapcsolatos információkat, ezeket közvetlenül az online fizetési szolgáltató szerverein dolgozják fel.

3.6. A DISTANDI.RO adatvédelmi irányelve csak az ügyfél vagy tag által önkéntesen szolgáltatott adatokra vonatkozik, kizárólag a webhelyen. A Dogdi.ro nem felelős a külső linkek útján hozzáférhető más webhelyek adatvédelmi politikáért.

3.7. A dogdi.ro vállalja, hogy csak a bejelentett célokra gyűjtött adatokat használja fel, és ne tegye nyilvánosságra, eladni, bérelni őket, átutalni vagy engedélyezni azokat harmadik feleknek, amelyek nem vesznek részt a bejelentett célok teljesítésében.

3.8. Kivétel a művészet rendelkezéseiből. A 3.7 az a helyzet, amikor az adatok átadása/hozzáférése/megjelenítését a felhatalmazott testületek követelik, a hatályban lévő törvényeknek megfelelően.

3.9. A Divendi.RO által jóváhagyott bankkártyák processzora/processzorainak joga van hozzáférni bármilyen típusú adathoz/dokumentumhoz, amelyet egy megrendelés generált, minden gyanús tranzakció kivizsgálására.

3.10. Dogdi.ro Garantálja, hogy az ügyfél/tag személyes adatait a kapcsolattartó űrlapon összegyűjtve csak addig használják, amíg a megfelelő problémát meg nem oldják, és később kizárólag statisztikai adatokká válnak.

3.11. Dogdi.ro Nem lehet felelősséget vállalni olyan hibákért, amelyek veszélyeztethetik a szerver biztonságát, amelyen az adatbázis a személyes információkkal tárolódik.

Bármely kísérlet egy másik felhasználó személyes adatainak elérésére vagy a webhely tartalmának megváltoztatására Dogdi.ro, vagy a szerver teljesítményének befolyásolására a csalás kísérletének tekinthető, és bűncselekményekkel szembeni bűncselekményekhez vezet.


IV. Az online eladás politikája
4.1. Hozzáférés a munkához

4.1.1. A munkához való hozzáférés minden olyan tag számára megengedett, aki fiókot birtokol vagy létrehoz, vagy bármely ügyfél, aki felhívja a sebességrendelést (nincs számla)
7.1.2. Annak érdekében, hogy hozzáférhessenek a munkához, a tagnak el kell fogadnia azokat a feltételeket, amelyek szabályozzák a Diversi.RO és az ügyfél/tag közötti jogi jelentést
4.1.3. A Dogdi.RO fenntartja a jogot, hogy korlátozza vagy kizárja az ügyfél számára a Szolgáltatáshoz való hozzáférést, és/vagy az elfogadott fizetési módszerek némelyikéhez, és a törvény határain belül törölje vagy korlátozza a számláját, ha úgy véli, hogy a magatartás vagy a magatartás vagy Az ügyfél tevékenysége a webhelyen, a fiókja hozzáférése és létezése bármilyen módon árthat vagy károsíthat Dogdi.ro- Az ügyfelet írásban meg lehet oldani a Társaság ügyfeleivel való kapcsolattartási osztályra, hogy tájékozódjanak az okokról, amelyek a fent említett intézkedések alkalmazásához vezettek.
4.1.4. Minden tagnak egyetlen fiókja lehet. Tilos a számla megosztása több tag/ügyfél között.
4.2. Termékek és szolgáltatások

Iv. Online eladásra vonatkozó rendeletek
4.2 Kereskedelmi részletek
4.2.1 A dintendi.ro jogában áll a platformon, az áruk, szolgáltatások és promóciók részleteivel, akár a saját, akár a partnerekből származó, egy meghatározott időszakra és a leltár korlátozásain belül.
4.2.2 A webhelyen keresztüli vásárlások csak a vevő személyes használatára szolgálnak.
4.2.3 A DISTANDI.RO fenntartja a jogot, hogy korlátozza a termékek vagy szolgáltatások vásárlását egyes vásárlók számára, a művészet szerint. 7.1.
4.2.4 A termékek és szolgáltatások webhelyén felsorolt ​​árak Ronban vannak, és tartalmaznak HÉA -t.
4.2.7 A számlákat csak a nemzeti valutában (RON) adják ki. Abban az esetben, ha a kifizetést kártyán végzik, a megrendelt termékeknek megfelelő összeget csak a megrendelés megerősítése után kell megterhelni.
4.2.8 online fizetésekhez, Dogdi.ro Nem lehet felelősségre vonni a többletköltségeket, ideértve a külföldi konverzió megbízásait, amelyeket a vevő támogat.
4.2.9 A webhelyen vagy szolgáltatáshoz kapcsolódó információk és képek tisztán informatívak, és nem jelentenek szerződéses kötelezettségeket Dogdi.ro.
4.2.10 Dogdi.ro Megtartják a jogukat, hogy beépítsék azokat a termékeket és más cikkeket (kiegészítők stb.), Amelyek nem szerepelnek a termékek árában.

4.3 Rendelési eljárás
4.3.1 A megrendeléseket kizárólag a helyszínen hajtják végre, hozzáadva a kívánt termékeket a kosárba, és a megrendelést a megadott módszerek egyikének fizetésével. A készletben lévő rendelkezésre állás nem garantálható, amíg a megrendelés befejeződik.
4.3.2 A végzés teljesítése magában foglalja a megállapodás megállapodását, miszerint a megadott információk helyesek és teljesek.
4.3.3 Dogdi.ro Bármilyen esetben bármilyen helyzetben kapcsolatba léphet a vevővel.
4.3.4 Dogdi.ro Joga van a megrendelés visszavonására, a vevő értesítése után, a következő esetekben:
4.3.4.1 Az online tranzakció kiadásának kiadásának megtagadása;
4.3.4.2 A tranzakció érvénytelenítése a processzorral;
4.3.4.3 A vevő által nyújtott hiányos vagy helytelen információk;
4.3.4.4 A vevő káros vagy káros intézkedései;
4.3.4.5 Több egymást követő szállítási kísérlet meghibásodása.
4.3.5 A Vevőnek joga van bizonyos feltételek szerint törölni a megrendelést, az ART szerint. 7.3.3.
4.3.6 Ha a vevőt a jogi időtartamon belül visszavonják a szerződésből, akkor a fizetett összegeket legfeljebb 30 naptári napon térítik meg.
4.3.7 Ha egy terméket nem lehet végrehajtani nem végrehajtható okokból Dogdi.ro, A vevőt értesítik, és az összegeket 14 munkanapon belül visszaadják.
4.3.8 A megrendelés tartalmának megváltoztatása nem engedélyezett a termékek elkészítése vagy szállítása után.
4.3.9 A kézbesítési részletek, beleértve a feltételeket, nem szerződésesek.
4.3.10 A Vevő személyes adatainak változásai nem befolyásolják a már folyamatban lévő megrendeléseket, amelyek a régi információkat használják.


4.4. Megrendelések elhelyezése telefonon
4.4.1. A D Distindi.RO felhasználói vagy tagjai lehetőséget kapnak arra, hogy telefonon megrendeléseket végezzenek.

4.5. Szállítás, kézbesítés és készlet állapota
4.5.1. Az ügyfél által vásárolt termékeket vagy szolgáltatásokat egy speciális futárgyártó társaságon keresztül szállítják. Ez a vállalat feldolgozza a Distindi.ro ügyfél személyes adatait, szigorúan a kézbesítési szolgáltatások nyújtására, tiszteletben tartva a feltételeket Dogdi.ro- A Courier Company külső partnerei, akik feldolgozzák az ügyfelek személyes adatait, szintén kötelesek betartani az adatvédelemmel kapcsolatos azonos feltételeket és adatokat. Ebben az összefüggésben a Courier Company különböző kommunikációs módszerekkel kapcsolatba léphet az ügyfelekkel.

4.5.2. A termékeket 1-30 napon belül szállítják, az állomány rendelkezésre állásától függően, amelyet a 4.5.5. Ha a szállítási időt túllépik, akkor az ügyfelet tájékoztatják, és lehetősége van arra, hogy a megrendelést kártérítés igényelése nélkül törölje.

4.5.3. Ha az ügyféllel nem lehet kapcsolatba lépni az előre definiált dátummal és a kézbesítés időpontjával, a termékeket 3 munkanapon át tartják. Ez idő alatt az ügyfelek rekonstrukcióját megpróbálják befejezni a szállítási folyamat. Ha a kapcsolattartó nem sikerül, akkor a parancsot töröljük.

4.5.4. Szállítás ellenőrzéssel
Az olyan termékek, mint a TV -k és a monitorok, részesülnek ebből az opcióból, amelyet a kézbesítési jegyzet (AWB) említ. A vevő felelőssége, hogy kérje a csomagot a futár jelenlétében. A termékekkel kapcsolatos későbbi panaszokat nem veszik figyelembe.

A fizetési kifizetéseket csak akkor kell megtisztelni, ha megerősítik a számlán szereplő összeg összegét Divondi.

Három kísérlet után sikertelen szállítások esetén a csomagot a Courier Company központja lesz.

4.5.5. Rendelkezésre álló készletek
A készleteket valós időben vagy legalább napi egyszer frissítik, és elérhetőségük változó.

4.6. A csomag megtagadása
4.6.1. Az ügyfél megtagadhatja a csomagot, ha:

4.6.1.1. A csomag láthatóan sérült;
4.6.1.2. A termékeket helytelenül küldték vagy számlázták;
4.6.1.3. A termékek hibásak;
4.6.1.4. A termékek nem felelnek meg a leírásnak.
V. Visszatérési politika
A visszatérési politika összhangban van a hatályban lévő jogszabályokkal, és lehet, hogy vannak funkciók, a részletek az alábbi linkben rendelkezésre állnak:

4.4. Megrendelések telefonon
4.4.1. A Diversi.ro webhely ügyfeleinek vagy felhasználóinak lehetősége van telefonhívásokkal történő megrendeléseket.

4.5. Szállítás és elérhetőség
4.5.1. Az ügyfelek által vásárolt termékeket és szolgáltatásokat egy gyors futárgyártó társaságon keresztül szállítják. Ez a vállalat kizárólag az ügyfél személyes adatait a kézbesítési szolgáltatásokra kezeli a feltételekkel összhangban Dogdi.ro.

4.5.2. A szállítási idő 1 és 30 nap között változik, az állomány rendelkezésre állásától függően, a 4.5.5. Szakasz szerint. Ha késések vannak, az ügyfelet értesítik.

4.5.3. Ha az ügyféllel nem lehet kapcsolatba lépni a kézbesítés céljából, akkor a megrendelést 3 munkanapra tartják a további kapcsolattartásokhoz. Ellenkező esetben a megrendelést lemondják.

4.5.4. A kézbesítés ellenőrzése

A tévékre és a monitorokra vonatkozik
Az AWB -ben megemlített
A futárok és a címzettek ellenőrzési kötelezettségei
4.5.5. Készletek és rendelkezésre állás

Különböző típusú rendelkezésre állás a készletben és a becsült szállítási idő
4.6. A csomag megtagadása
4.6.1. A csomagok a következő okokból megtagadhatók: kár, kézbesítés/számlázási hiba, hibák vagy a termékleírás nem -megítélése.

V. Visszatérési politika

A visszatérési költségeket a desndi.ro viseli
A feladó felelős a megfelelő csomagolási és címkézési csomagokért. Védő anyagok ajánlottak.

Vi. garancia

Nem vállalunk felelősséget a helytelen csomagolásért vagy az összeszerelési/szétszerelési utasítások nem ellenőrzéséért.
Vii. Felelősségkorlátozások
Divondi elutasítja a felelősséget a következőkért:

Információk használata a webhelyen
A webhelyhez való hozzáférés problémái
Bármilyen károsodás
Divondi Megszakíthatja az árhibák vagy előírások megrendelését. A promóciók a részvényhatáron belül állnak rendelkezésre.

Viii. A webhely frissítései

A tartalom előzetes értesítés nélkül történő megváltoztatásának joga.
Ix. A viták rendeződése

Barátságos módon vagy szükség esetén a román bíróságokban.
A webhely használata magában foglalja a feltételek elfogadását.